Valoració de CCOO vers Sentència del TSJC sobre increment de l'1% del sector públic SISCAT 2016

25 de maig 2017, 22:24 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

No estem d'acord amb aquesta sentència i presentarem recurs de cassació

El TSJ de Catalunya ha emès sentència sobre l’augment de l’1% que recollia la Llei 48/2015, de 22 d’octubre, de pressupostos generals de l’Estat que establia que <<en el año 2016, las retribuciones del personal al servicio del sector público podrán experimentar un incremento global superior al 1 por ciento respecto a las vigentes a 31 de diciembre de 2015, (…)>>

El TSJ de Catalunya raona que no entra al fons de l’assumpte perquè <<es tracta d’un conflicte d’interessos i no d’un conflicte jurídic>>, traduït a la pràctica, be a dir que hem de negociar entre les parts aquest increment i que com a màxim pot ser de l’1 per cent.

CCOO no està d’acord amb aquesta sentència i anunciem que presentarem recurs de cassació davant la Sala Social del Tribunal Suprem.

CCOO cada cop esta més convençuda que cal negociar un nou conveni col·lectiu per la sanitat concertada (SISCAT) a fi de millorar les condicions econòmiques i de treball del conjunt dels treballadors afectats.
24/05/2017