S'ajorna la vaga de la sanitat concertada (SISCAT) que havia de començar demà

3 d’abr. 2019, 2:39 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 3 d’abr. 2019, 2:39 ]

Els sindicats CCOO, UGT i SATSE informem que davant la convocatòria de vaga sectorial en l’àmbit de la sanitat concertada (SISCAT) que estava prevista per als dies 3, 4 i 5 d’abril del 2019, avui, 2 d’abril, se’ls ha comunicat la convocatòria de la mesa negociadora del conveni de forma immediata, i es reconeix el conveni com l’únic instrument legítim per establir les condicions del sector i la protecció de l’eficàcia dels acords que ja consten en el conveni, principal reivindicació que van motivar l’origen d’aquest conflicte.

En aquest sentit, per aquest motiu i amb l’ànim de trobar solucions al marc de la negociació col·lectiva estatutària, els sindicats convocants de la vaga han pres la decisió d’ajornar-la per als dies 18,19 i 20 de juny, i donar a la patronal aquest marge de temps per restablir ponts.
02/04/2019