Reunió de la Federació de Sanitat de CCOO, la resta de sindicats del conveni SISCAT i les patronals

28 de jul. 2017, 0:32 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 28 de jul. 2017, 0:33 ]

Resultat d'imatges de convenios colectivos ccooLes patronals del conveni del SISCAT (Unió, CAPSS i ACES) i els sindicats CCOO, UGT, SATSE i MdC ens hem reunit a Barcelona per plantejar l’increment de les taules salarials atesa la pujada de tarifes del sector.

La part social ha manifestat que la pujada de salaris sigui com a mínim de l’1%, amb efectes retroactius a data 1 de gener de 2017, amb aplicació a partir de la nòmina del mes de setembre de 2017 i amb abonament dels endarreriments en el mes d’octubre de 2017.

La part empresarial ha manifestat que per poder procedir a la revisió salarial és necessària la constitució d’una taula negociadora amb la representativitat actual i la publicació de les tarifes i dels preus unitaris. Atès que no han estat completament publicats entenen que no es donen les condicions de la disposició addicional tercera del conveni.