Representants de la Plataforma Sindical Unitària ocupen la seu de l'Institut Català de la Salut (ICS)

30 de maig 2013, 5:48 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 30 de maig 2013, 5:57 ]
Rebuig a les retallades en Sanitat.
Avui dijous, 30 de maig, representants de la Plataforma Sindical Unitària de l'àrea pública ocupen en aquests moments la seu de l'Institut Català de la Salut (ICS) a Barcelona (carrer Balmes amb Gran Via), per manifestar el seu rebuig a les retallades en la sanitat, a l'increment de jornada del personal sanitari, ja que precaritza la qualitat en l'atenció al malalt i posa en risc la salut i la seguretat dels treballadors i treballadores.

La Plataforma Sindical Unitària, on s'integra CCOO de Catalunya, vol denunciar així les retallades en sanitat i com ens roben la sanitat i la salut. La mobilització reclama el dret a la negociació col·lectiva i en defensa de l'ocupació i les condicions de treball

Recordem que a les 16'00 hores d'avui està prevista una concentració de delegats i delegades davant de l'ICS.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de maig de 2013