Gran satisfacció per l'excel · lent acollida del I Congrés per a TCAI organitzat per la FSS-CCOO

11 de jul. 2013, 6:19 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 11 de jul. 2013, 6:20 ]

El passat dia 21 de juny va finalitzar el I Congrés científic organitzat per CCOO i que en aquesta ocasió ha estat dirigit a la categoria de TCAI (auxiliars d'infermeria). Han estat 12 dies de congrés virtual molt intensos i enriquidors per al sindicat i les congressistes

El comitè organitzador i científic es congratula per l'alt nivell científic assolit en el congrés i per la inquietud mostrada per les TCAI, que han pogut participar dels tallers, taules, ponències i comunicacions a través de xarxes socials i de xats habilitats a la web del congrés per a aquesta funció. S'han presentat 425 comunicacions, de les quals 100 han hagut de ser defensades per les autores. Un cop més, les TCAI han demostrat la seva gran inquietud per temes relacionats amb la seva professió com són la prevenció de complicacions en pacients hospitalitzats, la prevenció de riscos laborals per a les TCAI, el treball en equip multidisciplinar, les relacions amb usuaris i familiars, etc . A les taules i tallers s'han debatut temes de candent actualitat com la humanització de l'atenció prestada pel personal sanitari en general i per les TCAI en particular, el seu paper en l'Atenció Primària de Salut, la prevenció de riscos laborals, l'atenció a persones discapacitades, la higiene i seguretat del pacient i el treball en equip. En definitiva, l'objectiu establert per la FSS-CCOO de crear un espai de diàleg i trobada entre professionals per treure conclusions sobre la seva professió ha estat assolit i superat amb escreix . Per això, la valoració d'aquesta experiència pionera és molt positiva i ens dóna peu a continuar en aquesta línia de desenvolupament professional dirigida a TCAI ia altres categories sanitàries i no sanitàries.