NOTA DEL COMITÈ D'EMPRESA DE A.E. EN RELACIÓ A LES DPO's

5 de jul. 2019, 3:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 5 de jul. 2019, 3:06 ]

Resultat d'imatges de comite de empresa ccooDesprés d’haver mantingut una reunió entre el CE de AE i la direcció de RRHH, us fem saber que un del punts importants va ser el tema de les DPO’s i volem informar que la direcció de RRHH:

- NO SAP el percentatge de DPO’s que els trebaladors/es rebrem l’any vinent en concepte de l’any 2019.

- Ens comuniquen que es pagarà en relació a la jornada anual realizada. És a dir, els treballadors/es que aquest any hagin hagut de demanar una reducció de jornada per a conciliació familiar, se'ls abonará el percentatge en base a aquesta reducció. Altres anys es permetia decidir si es volien assolir el 100% de les DPO’s. Ens adonem que la nostra empresa penalitza així, aquells companys/es que cada mes decideixen deixar de cobrar una part del seu sou per a poder conciliar la seva feina amb la seda vida familiar. NO ES

UNA EMPRESA CONCILIADORA.

Per això, hem manifestat el nostre desacord en com s’estan duent a terme els contractes entre empresa i treballadors/es en el moment de la signatura de les DPO’s.

NO VOLEM:

- Objectius desproporcionats, i menys, si encara no sabem si es podrà cobrar el 100%.

- Que les reduccions de jornada siguin un càstig per aquells/es que es veuen en la necessitat de demanar-les, ja que pensem que ja bastant desconten al mes com perquè a sobre no es pugui optar a tenir una paga íntegra per aquest motiu. Els treballadors/es fem la feina al 100%.

CREIEM I DEFENSEM:

- Que les DPO’s haN de ser assolibles amb la feina del dia a dia, COM ESTABLEIX EL CONVENI, dintre de la jornada de treball.

- Que si un treballador/a té una reducció de jornada s'apliqui el pacte del 2009 que s’ha fet fins ara i es permeti decidir si vol complir el 100% o en base a la seva jornada anual.

ESTEM TREBALLANT PER DONAR SOLUCIÓ A TOTS AQUESTS PROBLEMES I SINÓ PRENDREM LES MESURES OPORTUNES.