La Sanitat no es ven, es defensa!

20 de gen. 2014, 10:16 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

La Sanitat no es ven, es defensa!

La privatització de la Bugaderia Central que ha motivat la convocatòria d'una vaga, del Centre de Transfusions provocant la pèrdua de 150 llocs de treball i posant mitjans i infraestructures públiques al servei del mercadeig de la sang donada, el desmantellament del Carles III sent un centre de referència nacional en importants especialitats, els efectes i conseqüències de la privatització de la neteja en els centres sanitaris, les retallades en drets expulsant milers de persones del Sistema, els copagaments, la reducció de les plantilles, la seva precarització , etc ... són suficients exemples per continuar en la lluita per defensar una Sanitat Pública, Universal i de Qualitat. Tots hem tornat a demostrar la força i unitat de tots i totes davant dels que pretenen convertir els nostres drets en negoci i privilegi d'uns pocs.