La Junta de Personal de l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona exigeix que la Unitat d'Hemodinàmica estigui oberta 24 hores els 365 dies de l'any

9 de gen. 2015, 0:42 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 9 de gen. 2015, 0:42 ]

Per evitar situacions com la viscuda el 25 de desembre

-La Junta de Personal de l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona, ha registrat aquest matí, un escrit dirigit als màxims responsables de la Sanitat de Catalunya i de Tarragona, Conseller Boi Ruíz, Delegat Territorial de Salut a Tarragona Josep Mercadé, i Gerent Territorial de l'ICS Cam de Tarragona Pere Àngel Montserrrat, en el qual, EXIGEIX que la Unitat d'Hemodinàmica estigui oberta les 24 hores del dia els 365 dies de l'any, per evitar altres casos de pacients que tinguin que ser derivats a Barcelona per rebre el tractament en cas de patir un Infart Agut de Miocardi (IAM), i puguin morir o patir seqüeles importants, degut a una tardança en rebre el tractament que podria salvar-les-hi la vida, com va succeir el dia 25 de desembre de 2014.