L’equip assistencial del Centre Sociosanitari El Carme, Premi a l’Excel·lència Professional

13 de nov. 2013, 13:31 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 13 de nov. 2013, 13:31 ]
L’equip assistencial del Centre Sociosanitari El Carme, Premi  a l’Excel·lència Professional
El Col·legi Oficial de Metges de Barcelona concedeix els guardons, que es van
lliurar al Teatre Romea de Barcelona

L'equip assistencial del Centre Sociosanitari El Carme, gestionat per Badalona Serveis
Assistencials (BSA), ha estat guardonat amb un dels Premis a l'Excel·lència Professional 2013
concedits pel Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB). El lliurament dels guardons va
tenir lloc en un acte celebrat al Teatre Romea de Barcelona.
Per a BSA, el premi és un reconeixement a l'aposta que en el seu moment va fer per l'atenció sociosanitària, als esforços de molts professionals i a la preocupació constant per donar una assistència d'alta qualitat.
Per al doctor Joan Cunill, director mèdic d'atenció sociosanitària i a la dependència de BSA, el guardó valora "la tasca de tot l'equip del sociosanitari, no només del personal mèdic, ja que el nostre punt més fort és la capacitat de treball en equip multidisciplinari, que és la que ens permet assolir uns bons resultats assistencials".
Alguns dels exponents destacats de l'aposta de BSA en matèria d'atenció sociosanitària són la Unitat de demències, la Unitat de cures pal·liatives i l'atenció domiciliària. El guardó arriba coincidint amb la celebració aquest 2013, per part de BSA, d'un seguit d'actes -
institucionals, científics i lúdics- al voltant de l'evolució de l'atenció sociosanitària en els darrers 25 anys. Per a BSA, el premi del COMB posa el colofó a aquest any de celebració.
Badalona Serveis Assistencials és una organització sanitària municipal que té com a finalitat prestar serveis de salut i atenció a la dependència en el Barcelonès Nord i el Baix Maresme.
Amb 10 centres i més d'un miler de professionals, dóna cobertura a una població de referència
de 435.000 persones.
FONT: BADANOTIS