Informació Conveni Siscat

22 de set. 2017, 0:48 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 22 de set. 2017, 6:11 ]
Resultat d'imatges de convenios laborales ccooEl 20.09.2017, les patronals del conveni SISCAT (La Unió, CAPPS i ACES) i els sindicats CCOO, SATSE i MdC (UGT va comunicar la NO assistència) ens vam reunir a Barcelona com a continuació de la reunió del 27.07.2017.

Donat que encara no s´ha produit la publicació al DOGC de les tarifes i dels preus unitaris dels sectors sociosanitaris i salut mental, condició per revisar les taules salarials, CCOO va sol·licitar constituir la Mesa negociadora del II conveni del SISCAT; on seguirem parlant d´aquest tema.

Finalment, vam acordar reunir-nos el proper 10 d´octubre a les 16 hores i, si és possible, es constituirà la Mesa negociadora del II conveni del SISCAT.

CCOO està en disposició d´acreditar la nostra representativitat al sector. Estem a l´espera de que ho certifiqui el Departament d`Empresa i Ocupació.

Us seguirem informant