Informació 5% (EL QUE ÉS TEU ÉS TEU))

3 de nov. 2014, 6:28 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 3 de nov. 2014, 23:40 ]

Avui 3 de novembre ens ha reunit l'empresa per informar-nos que el pagament que teníem previst de 9 mesos dels endarreriments del 5% no es podrà dur a terme fins al dia 5 de desembre per problemes de tresoreria.

Pensem que una vegada més l'empresa incompleix els seus compromisos. Desprès d'haver tingut que renunciar aquest any i mig al 5% del nostre sou, de no cobrar DPO'S i un augment de jornada de 48h ja hem fet bastants sacrificis.

Ens preguntem si el dia 5 de desembre realment cobrarem o ens trobarem amb altres excuses.

Mentrestant nosaltres seguim treballant perquè això no torni a passar i cobrem el més aviat possible.

De la mateixa manera que esperem cobrar la paga de nadal en la data prevista.

En el cas d'haver de mobilitzar-se comptem amb la vostra col·laboració.

LO QUE ÉS TEU ÉS TEU  !!!