El Govern dels millors deteriora l'atenció a la gent gran

22 de nov. 2013, 10:48 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

Les patronals del sector de la dependència i el Govern de la Generalitat han acordat reduir l’atenció que rep la gent gran a les residències, amb la finalitat que les empreses puguin sanejar els seus comptes davant els impagaments del Govern. L’acord suposa retallar l’assistència especialitzada (fisioterapeutes, treballadors socials...) que reben els usuaris. Com ja és costum, el Govern, desafiant l’evidència acumulada durant els anys de retallades, afirma que aquests canvis no suposaran una disminució de la qualitat de l’atenció.

Aquest acord també contribuirà a deteriorar les condicions laborals dels treballadors afectats.

CCOO considerem que aquesta actuació del Govern amb connivència amb les patronals és totalment injustificada i només contribuirà a deteriorar més els serveis públics. CCOO exigim que el Govern mantingui l’atenció especialitzada de la gent gran i que pagui els seus deutes a les empreses del sector per garantir la qualitat de l’atenció i evitar nous retards en el pagament de les nòmines.

Barcelona, 15 de novembre de 2013

VEURE LA NOTA