DRET A LA SALUT I MODEL SANITARI PÚBLIC. RECUPERAR, MILLORAR, AVANÇAR

7 de juny 2018, 6:20 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 7 de juny 2018, 6:23 ]

-Jornada políticosanitària a CCOO, el proper 27 de juny de 2018

FotoEl proper 27 de juny de 2018, de 10 a 14 hores, a la sala d'actes de CCOO de Catalunya tindrà lloc una jornada políticosanitària que porta per títol "Dret a la salut i model sanitari públic. Recuperar, millorar, avançar".

Amb l'actualitat  que viu el nostre país, hem cregut molt necessari debatre sobre la política sanitària que la ciutadania necessita, i per això iniciarem la jornada amb una taula rodona on el tema a tractar serà: "Sanitat pública i d'accés universal. Quin model cal i quines inversions són necessàries?", on intervindran la Dra. Candela Calle, directora gerent de l'Institut Català de la Salut, el Sr.Toni Mora, responsable de Política Sanitària de CCOO de Catalunya, el Sr. David Elvira, director del Servei Català de la Salut, i la Sra. Gemma Martínez, directora d'Infermeria de l'Hospital Clínic.

Posteriorment es treballaran en tres grups els temes següents:

1.Inversions/finançaments
2.Aposta per l'atenció a les persones, sector sociosanitari, atenció primària, envelliment de la població i dret en situació de depèndencia.
3. Lluita social i activisme.

Finalment es presentaran les conclusions dels grups i la cloenda de la jornada.

Imprescindible inscripció a través del mail: fsanitat1@ccoo.cat

US HI ESPEREM!