CONVENI-PROPOSTA PATRONAL: TOTA UNA VERGONYA!!!!!!!

31 d’oct. 2014, 10:14 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 31 d’oct. 2014, 10:15 ]

Constitució de la Comissió Negociadora del

I Conveni del centres d’internament i d’atenció primària

amb activitat concertada amb el Servei Català de la Salut

Ahir va quedar constituïda la Comissió Negociadora del I Conveni col·lectiu de treball dels centres que pertanyen a les xarxes d’internament i de centres i serveis sanitaris d’àmbit d’atenció primària d’utilització pública de Catalunya amb activitat concertada amb el Servei Català de la Salut.

Per la part social la Comissió Negociadora estarà formada per 6 membres de CCOO, 5 d’UGT, 2 de SATSE i 2 de Metges de Catalunya.

Es va acordar fer dues reunions setmanals que seran els dilluns i els dimecres, excepte la propera setmana que seran dimecres i dijous.

Les organitzacions patronals van lliurar una plataforma conjunta, que, pendent d’una anàlisi exhaustiva, ens sembla totalment desmesurada i que serà necessari que rebaixin molt les seves pretensions si es vol arribar a un acord satisfactori per a totes les parts.

Com a anècdota curiosa, cal destacar que el sindicat Metges de Catalunya va estar assessorat a la reunió per dos membres del sindicat CATAC. Estranya confluència d’interessos.

Barcelona, 30 d’octubre de 2014

REUNIÓ DIA 29 D'OCTUBRE.VERGONYOSA LA PROPOSTA DE LA PATRONAL PEL CONVENI QUE SUBSTITUIRÀ AL CONVENI XHUP.
LLEGIU-LA !!!!. HEM DE FER PINYA ELS SINDICATS PER ACONSEGUIR SER ESCOLTATS I NO MANIPULATS. HEM AFRONTAT LA CRISIS DURANT MOLTS ANYS, NO TENIM UN AUGMENT DE SOU DESDE 2008 ,AL CONTRARI ESTEM MOLT PITJOR

Plataforma patronal 29 octubre 2014.pdf