Concentració infermeres de Catalunya, 7 d'abril de 2016

22 de març 2016, 10:02 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 22 de març 2016, 10:12 ]
   Les infermeres i infermers catalans, organitzats sota la Comissió de crisi de la prescripció infermera, han endegat una campanya sota el lema “Cuidar-te sense barreres” amb la que estan canalitzant la mobilització organitzada pel proper 7 d’abril a Barcelona, coincidint amb el Dia Mundial de la Salut. Es tractarà d’una jornada de visibilització en la que les infermeres volen acostar al ciutadà la situació d’emergència que està vivint el sistema sanitari des que es va aprovar el Reial Decret estatal de la prescripció infermera i urgir el Govern català a que aprovi la normativa consensuada amb el col·lectiu infermer que ajudi a millorar l’emparament legal de les infermeres en l’exercici de la seva pràctica professional.

La campanya ja s’ha començat a través d’un vídeo en el qual diferents infermeres i infermers expliquen què és el que volen seguir fent, ja que la prescripció infermera no és una competència nova, i que és indispensable per a garantir la qualitat de la salut i la seguretat de les milers de persones que diàriament atenen.

Us recordem que CCOO forma part de la Comissió de crisi, per aquest motiu us convoquem a la mobilització del dia 7 d'abril a les 10:30 hores davant de la Catedral de Barcelona.