CCOO saluda la decisió de la Justícia de paralitzar la privatització dels hospitals madrilenys

12 de jul. 2013, 5:00 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 15 de jul. 2013, 0:59 ]

Per al sindicat, la decisió presa pel Tribunal Superior de Justícia de Madrid de paralitzar cautelarment el procés de privatització de la sanitat madrilenya qüestiona, un cop més, un procés carregat d'anomalies i en contra dels interessos de la ciutadania

De "concurs a la carta" ha qualificat CCOO de Madrid el procés de privatització dels 6 hospitals madrilenys inclòs en el conegut com "Pla de Sostenibilitat" del Govern regional. Un procés que es demostra clarament fracassat davant la multitud de fets que s'han anat produint durant el seu recorregut. La rotunda oposició de la ciutadania demostrada en les multitudinàries Marees Blanques, la diversitat de recursos i reclamacions que des de diverses instàncies polítiques, socials i sindicals s'han presentat, són suficients exemples d'un procés caòtic, que lesiona els drets de la ciutadania. Per a CCOO , el Govern del PP ha de desistir en la seva obstinació de desmantellar la sanitat pública Madrilenya, i reconduir les seves polítiques sanitàries posant del costat dels interessos de les persones i no al servei de la seva conveniència ideològica i partidista. El sindicat espera que la intervenció del TSJM prosperi i aporti garanties a una ciutadania clarament desprotegida davant aquest tipus de polítiques. Polítiques d'un Govern que aposta per un model de societat i de servei públic entregat al negoci i al benefici econòmic i no a l'exercici d'un dret fonamental, com el de la protecció a la salut, conclou el sindicat.