CCOO lamenta l'enfonsament d'una part dels quiròfans de l'Hospital Universitari Dr. Josep Trueta de Girona

19 de maig 2015, 6:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

El sindicat denuncia la manca d'inversió per part del CatSalut

Ahir dilluns, la Secció Sindical de CCOO de l’Hospital Dr. Josep Trueta ha tingut coneixement per mitjà de la premsa de l’enfonsament del sostre de part dels quiròfans d'aquest hospital, fet que ha obligat la direcció del centre a tancar-ne quatre i a precintar tota una àrea per evitar un risc biològic.

Posteriorment, els professionals ens informen que l’enfonsament ha estat com a conseqüència del trencament de les canonades de la sala de parts i que ha traspassat al pis de baix, on hi ha els quiròfans. Això ha obligat a desprogramar intervencions quirúrgiques i alguna d'elles es traslladarà a l’Hospital Parc Martí i Julià de Salt.

Una vegada més, la direcció no informa els delegats i delegades de prevenció ni la Junta de Personal, tot i el risc que els fets podien suposar per al conjunt de professionals.

Des de CCOO reclamem un nou hospital per a la nostra ciutat; mentre no hi hagi una decisió clara i ferma pel que fa a aquest tema, exigim que CatSalut deixi d’invertir en màrqueting i en activitats supèrflues i que faci una dotació pressupostària per mantenir l’Hospital Dr. Josep Trueta en unes condicions òptimes, tant per als professionals que hi treballen com per als usuaris i usuàries.

CCOO exigim seguretat a la feina i una sanitat digna. A la feina, cap risc!

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de maig de 2015