CCOO guanya les eleccions sindicals a la sanitat pública valenciana

7 de juny 2018, 6:14 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 7 de juny 2018, 6:14 ]

• El sindicat se situa com a primera força sindical amb 102 delegats a la Mesa Sectorial

Després de les eleccions sindicals celebrades ahir a la Conselleria de Sanitat, els resultats obtinguts situen a CCOO com a primer sindicat de la sanitat pública valenciana ia més, aconsegueix la majoria en centres representatius com l'Hospital Clínic de València i l'Hospital General d'Alacant.

Les candidatures de CCOO han guanyat en gran part dels departaments de salut. Així, a València, CCOO ha aconseguit una amplíssima majoria al Departament de Salut de la Ribera, i aconsegueix la major representativitat en el Clínic-la Malva-rosa i Sagunt. A la província d'Alacant, destaca la victòria de CCOO al Departament de Salut d'Alacant-Hospital General, a Alacant-Sant Joan, al de Marina Baixa, al d'Elda i en el d'Alcoi. Per la seva banda, en el Departament de Salut de La Fe es manté la representativitat obtinguda anteriorment.

Així mateix, Comissions Obreres ha obtingut 9 delegats en les eleccions al Comitè de Laborals de la Comunitat Valenciana, augmentant la seva representativitat respecte a les anteriors eleccions a Alacant i Castelló.

D'aquesta manera, aquesta organització sindical és el primer sindicat a la Mesa Sectorial amb 91 delegats / es, que sumats als 11 ja vigents, fan un total de 102 a la Conselleria de Sanitat. Aquest resultat juntament amb el del Comitè de Laborals consolida a CCOO com a primer sindicat de la sanitat pública valenciana.

Això suposa un reconeixement de la plantilla al treball realitzat durant aquests anys i un impuls per continuar lluitant per recuperar els drets arrabassats al personal de la sanitat pública valenciana durant la crisi i per la modernització i racionalització dels recursos humans de la Conselleria de Sanitat.

Des del sindicat volem agrair l'esforç realitzat per tots els delegats i delegades, que han treballat diàriament de forma molt eficient i compromesa, i la participació i confiança dels treballadors i treballadores.