CCOO guanya la primera sentència per a la devolució del percentatge de la paga extra 2012, per al personal estatutari

10 de des. 2014, 6:19 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

El Jutjat del Contenciós Administratiu nº 27 de Madrid, torna a donar la raó a CCOO i ha dictat sentència ferma amb data de 26 de novembre, que reconeix el dret a un treballador de règim estatutari, a percebre la part meritada de la paga extraordinària , sostreta pel Govern del Partit Popular, al desembre de 2012

La sentència condemna a la Conselleria de Sanitat, a abonar els 44 dies de paga extraordinària, la part proporcional del Complement de Destinació, més una tercera part d'aquesta suma en concepte de costes. CCOO mostra un cop més la seva satisfacció, perquè de nou la Justícia torna a condemnar l'atropellament que han patit els empleats públics i exigirà a la Conselleria de Sanitat l'aplicació d'aquesta sentència, en els mateixos termes, per al conjunt del personal estatutari. La Conselleria de Sanitat s'ha compromès a tornar la part corresponent de la paga extra de l'any 2012 a tots els treballadors i treballadores. En cas que no es dugui a terme, CCOO continuarà la seva lluita als tribunals de justícia perquè aquesta mesura es dugui a terme.