CCOO elabora dos videotutorials per ajudar al personal Diplomat d'Infermeria a sol·licitar la correspondència amb el nivell 2 del MECES

10 de des. 2015, 13:13 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 10 de des. 2015, 13:25 ]

Des de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO hem elaborat dos videotutorials per ajudar les persones que tenen el títol de Diplomat d'Infermeria a sol·licitar la correspondència amb el nivell 2 del MECES (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior), que es correspon al seu torn amb el nivell 6 del Marc Europeu de Qualificacions

La sol·licitud de la correspondència no és obligatòria, ja que amb la presentació del títol de DUE i al BOE que reconeix el nivell MECES (prem aquí) és suficient per acreditar la correspondència davant qualsevol entitat. La sol·licitud no es pot realitzar de forma presencial ni telefònica, de manera que els 2 videos tracten d'orientar sobre com realitzar-la per internet. Un d'ells explica com realitzar la petició del c @ veu pin, ja que bé mitjançant aquesta clau bé mitjançant DNI-e, s'ha d'acreditar la identitat a la pàgina web del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. L'altre és el que pròpiament orienta sobre el procés de sol·licitud. Esperem que us resultin útils. Per a més informació sobre Cl @ veu pin i DNI-e us posem els enllaços a les pàgines oficials: Cl @ veu pin L'Agència Tributària té en seva pàgina web una sèrie de vídeos per a informar sobre la cl @ au pin. Aquest és el seu enllaç: Cliqueu aquí DNI electrònic La Policia Nacional té una pàgina web en què trobareu tota la informació sobre el DNI-e:  Prem aquí