CCOO diu sí a una sanitat de gestió pública, de qualitat i universal

7 de maig 2013, 13:27 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

dimarts 7 maig 2013

El sindicat participa activament en la consulta per la Sanitat en una setmana carregada de mobilitzacions en defensa dels serveis públics i en contra de les privatitzacions i retallades, i fa una crida a tots els col · lectius de professionals dels hospitals i centres de salut madrilenys ja la ciutadania en general, per secundar avui 7 de maig la jornada de vaga en defensa del sistema sanitari públic.

Jaume Cedrún i Rosa Quadrat voten a la seu de CCOO de Madrid.

Amb la instal · lació de diverses taules en diferents hospitals i centres de salut de la xarxa sanitària, i mitjançant taules de votació disposades en alguna de les seves seus comarcals ia la seu central de Lope de Vega, 38, CCOO es ratifica, una vegada més, en la defensa del sistema públic sanitari i en contra de les mesures de retallada i privatització que des del Govern central i el regional es vénen aplicant. Considera que a través d'aquesta iniciativa, en la qual conflueixen una diversitat de moviments socials, ciutadans, professionals , etc., els treballadors i les treballadores, la ciutadania en general tornaran a expressar, una vegada més, el seu profund rebuig pel Pla de Privatització afavorit pel Govern d'Ignacio González que suposarà, entre altres qüestions, la pèrdua de més de 8.000 llocs de treball. A més, el sindicat reitera que el pla és un autèntic atemptat al dret a la protecció a la salut i redunda en el desmantellament de la sanitat pública madrilenya en benefici d'interessos privats i empresarials. El suport a aquesta iniciativa s'ha manifestat amb la presència del secretari general de CCOO Madrid, Jaime Cedrún i de Rosa Quadrat, secretària general de la Federació de Sanitat del sindicat, a la taula de votació instal · lada a la seu sindical. Així mateix, els dos responsables sindicals participaran avui 7 de maig, a la manifestació contra les retallades que se celebrarà a les 18,30 hores a Móstoles, des de l'hospital fins a l'Ajuntament. Aquesta marxa coincideix amb la convocatòria de vaga en el sector sanitari. Una vaga que tindrà la seva replica el proper 9 de maig al sector educatiu en contra de la "Llei Wert" i de les retallades aplicades també en aquest àmbit.