CCOO denuncia el col·lapse que està patint l’Hospital de Blanes que afecta als pacients que entren per urgències

14 de gen. 2016, 0:05 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 3 de febr. 2016, 12:29 ]

- La Secció sindical de CCOO a l’Hospital de Blanes informa que aquest centre està patint un col·lapse important des del passat divendres que està afectant a molts pacients que entren pel servei d’urgències.

Des del dia 6 de gener, dia de Reis, com a conseqüència del col·lapse de les urgències de l'Hospital de Calella, es deriven pacients, via ambulància, a les urgències de l'Hospital de Blanes. Aquesta situació és una de les causes que està provocant el col·lapse en aquest hospital. Segons informa la Secció Sindical de CCOO, el pic més elevat s’està produint des de divendres passat i a dia d'avui segueix sense millorar.

Una altra de les causes del col·lapse a l’Hospital de Blanes es deu a la reunificació de serveis que va significar la pèrdua de llits per pacients aguts, concretament la meitat de la 4a planta d’aquest hospital. Donada aquesta situació, els pacients no poden ser ingressats i provoquen un greu i preocupant col·lapse del servei d'urgències.

CCOO sempre s’ha posicionat contra el tancament de serveis i la pèrdua de llits, i ara que engeguem un nou Govern, el que CCOO reclama és que es reverteixin totes aquelles pèrdues que s’han patit a la sanitat catalana els darrers anys i que estan afectant a la ciutadania i als treballadors i treballadores de la salut pública.