CCOO demana interlocució a la Direcció de l'Hospital Santa Caterina de Salt per negociar un nou acord laboral

26 de febr. 2015, 9:48 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB
  -La Secció Sindical de CCOO de l'Hospital Santa Caterina i Serveis Centrals vol denunciar la situació en què es troba actualment l’Institut d’Assistència Sanitària (IAS), empresa gestora de l’hospital.

Des del dia 2 de febrer en què el gerent, Dr. Vicenç Martínez Ibáñez, va passar a ser nomenat nou gerent de l’Hospital de la Vall d’Hebron, la Secció Sindical entén que l’empresa IAS no té cap gerent i que per tant totes les actuacions i decisions preses pel senyor Martínez Ibáñez a partir del dia 2 de febrer no tenen validesa. A partir d’aquella data s’han fet canvis organitzatius a l’empresa que afecten als treballadors i segurament tindran un impacte en l’usuari.

En aquests moments, els treballadors i les treballadores de l’Hospital Santa Caterina i Serveis Centrals no tenen cap conveni i s’està esperant que es negociï un acord de relacions del marc laboral. El fet de no haver-hi gerent fa que no es tingui cap referent per poder iniciar les negociacions per millorar les condicions laborals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2015