CCOO, CSI-F i UGT preparen un recurs contra el Pacte per la Sanitat, la gestió clínica i la prescripció infermera per elevar al Tribunal Constitucional

29 de març 2016, 10:15 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-Els tres sindicats es reuneixen avui 29 de març de 2016, per treballar el recurs conjunt que portaran davant el Tribunal Constitucional perquè es dictamini si s'ha vulnerat el seu dret a la negociació sindical.

Concretament, aquestes organitzacions sindicals tenen recorreguts davant la Justícia espanyola els pactes que Sanitat va entaular amb la Taula de la Professió Mèdica i amb la Infermera al juliol de 2013, així com els reials decrets de gestió clínica i de prescripció infermera; sense que de moment els hagi donat la raó. D'aquesta manera, les tres organitzacions sindicals treballen avui conjuntament per elevar fins al Tribunal Constitucional totes les causes pendents que tenen contra el Ministeri de Sanitat, al·ludint a la manca de negociació amb l'Àmbit en assumptes de gran calat com el Pacte per la Sanitat i els reials decrets de gestió clínica i prescripció infermera.