CCOO considera inacceptable que els representants de la plantilla no estiguin en les negociacions sobre el futur de l'Hospital General de Catalunya

20 d’abr. 2017, 5:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 24 d’abr. 2017, 11:55 ]

Resultat d'imatges de hospital genral e catalunya ccooAvui mateix, dijous 20 d’abril, ens hem assabentat per la premsa del comunicat emès per la pròpia Conselleria, sobre les converses que estan mantenint el Departament de Salut i la direcció de l’Hospital General de Catalunya.

Arrel d’aquest comunicat, CCOO s’ha posat en contacte amb la gerència per tal que reuneixi al Comitè d’empresa i aclarir tota la informació que esta sortint a la premsa.

CCOO ha parlat també amb els màxims dirigents de nostre sindicat per reivindicar el nostre posicionament en quant a preservar tots els llocs de treball i totes les especialitats mèdiques. CCOO es reafirma en la petició de mantenir converses amb el Departament de Salut, la Conselleria i totes les parts implicades en el procés. CCOO considera inacceptable que els representants dels treballadors i les treballadores estiguin al marge de qualsevol decisió que afecti a la plantilla.