Campanya en defensa del serveis públics

21 d’oct. 2013, 1:30 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

És públic, és teu

CCOO crida a combatre les retallades i les mal
anomenades reformes estructurals, en defensa de
la democràcia i l ' Estat de Benestar

El progrés a Europa ha estat vinculat al desenvolupament de l' Estat de Benestar Socialconsolidant l'anomenat "model social europeu". Una part essencial d’aquest model és la continuïtat, la sostenibilitat i l’equitat d' uns bons serveis públics. La Seva construcció és conseqüència de la pressió social de la classe treballadora organitzada demandant unes condiciones de vida millors.

Assistim en els darrers anys a un deteriorament constant del conjunt dels Serveis Públics al nostre país que contribueix a aprofundir en la crisi. Tot i que el procés és va iniciar abans, la crisi és la coartada perfecta per imposar polítiques antisocials,i argumentar que són inevitables.

CCOO considera que, darrera d’aquestes retallades, hi ha l' objectiu de canviar el model social que recull la nostra Constitució, fent-ho al marge de la ciutadania i en contra de la seva voluntat, per portar-nos al passat i a l’absència de drets.