Acord per negociar el conveni en sociosanitaris.

4 de jul. 2013, 23:50 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto CCOO i UGT hem estat emplaçats per les patronals per constituir la Comissió Negociadora d’un nou àmbit de negociació col·lectiva: el sector de les empreses sociosanitàries concertades amb el Servei Català de la Salut.

CCOO i UGT hem acceptat constituir-nos com a Comissió Negociadora. Un cop constituïda la Comissió Negociadora hem fet uns acords parcials que consisteixen a aplicar al nou sector la proposta mediadora de l’Autoritat Laboral; en tot allò no regulat en aquesta proposta mediadora, fins a la finalització de la negociació del nou Conveni, serà d’aplicació l’actual Conveni de la XHUP.

Amb aquest acord, CCOO i UGT aconseguim que els centres sociosanitaris no es quedin sense conveni i que es compleixi la voluntat majoritària dels treballadors, els quals en les consultes sobre la proposta mediadora es van manifestar rotundament a favor d’acceptar-la. El resultat de les votacions va ser: 2.270, sí; 388, no).

Barcelona, 4 de juliol de 2013