Aconsegueix ja la teva clau per accedir a una àmplia oferta d'ocupació fixa i eventual en el nostre sector

10 de jul. 2013, 13:45 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Cartell de la campanyaLa Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ofereix un nou servei exclusiu a les seves afiliades i afiliats pel qual podran accedir a una àmplia informació sobre ofertes d'ocupació al nostre sector, de caràcter fix i eventual, en les diferents comunitats autònomes del nostre país. Decimus anuncia aquest nou servei i explica com accedir a la clau que donarà accés a aquest i altres serveis i informacions reservades per a l'afiliació a la web

Decimus ve a premiar la teva confiança

En primer lloc presentem a Decimus, la aparició va tenir lloc el dia 29 de gener de 2013, a Toledo, durant la inauguració del 10è Congrés federal, màxim òrgan de la FSS-CCOO. Llavors, es va comprometre a col · laborar en un dels objectius més ambiciosos que recull el Programa d'Acció aprovat en aquest òrgan per als propers quatre anys, el d'establir mesures perquè l'afiliació pugui sentir privilegiada. Si s'escau, oferint informacions i serveis útils de forma exclusiva a través de totes les nostres webs. Es presenta ara coincidint amb l'obertura de l'espai sobre ocupació reservat a les nostres webs per a l'afiliació, que oferirà una amplíssima informació sobre ofertes, oposicions, trasllats, etc., tant en el sector públic com en el privat, en les diferents comunitats autònomes. I com desitja que tots els seus afiliats i afiliades puguin beneficiar-se d'immediat d'aquest i tots els serveis i informacions que vindrem oferint de manera exclusiva a la nostra afiliació, t'explica a través d'aquest enllaç com accedir fàcilment mitjançant usuari i contrasenya. Prem aquí per aconseguir TEVA CLAU T'interessa conèixer els avantatges de mantenir les teves DADES actualitzats La FSS-CCOO avança per oferir informació 'a la carta' en les seves notícies i publicacions, aprofitant per a això els avantatges de comoditat, immediatesa i actualització contínua que ens aporten les noves tecnologies de la informació. Però només podràs beneficiar d'aquests nous serveis exclusius ia 'a la carta' si mantens actualitzades les teves dades. Per a això, has de facilitar i actualitzar el teu correu electrònic, número de mòbil, categoria professional, centre de treball ..., a través d'  Internet o al teu seu o secció sindical de CCOO més propera. A l'espai 'Coneix CCOO' d'aquesta web et facilitem informació per contactar amb tots els nostres centres. Aquesta Federació t'informa que les dades que faciliteu les utilitzarem exclusivament per a aquests fins, que en qualsevol moment pots modificar o anul · lar, i que comptes amb la garantia que estan protegides i respecten del tot els requeriments de la Llei de Protecció de Dades. ¿A què esperes per actualitzar les dades i beneficiar ja de tots els avantatges per la teva afiliació?