Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

5 de set. 2014, 0:07 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 5 de set. 2014, 0:08 ]

Foto

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d’avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

En aquest acte, s’hi van explicar les principals novetats i millores que introdueix la nova versió d’aquest mètode. A més a més també s’hi va difondre una experiència pràctica d’intervenció en riscos psicosocials que s’està duent a terme a les terres de Lleida.

Amb el títol “Procés d’intervenció i mesures preventives al Centre Assistencial Sant Joan de Déu d’Almacelles”, les delegades de prevenció, juntament amb la direcció d’Administració i Recursos Humans del centre, van explicar com s’està realitzant l’avaluació i la prevenció dels riscos psicosocials amb aquesta metodologia, al seu centre, amb un doble objectiu: per una banda, identificar i valorar les condicions de treball relacionades amb l’organització del treball que poden ser nocives per a la salut; i, per l’altra, socialitzar quines han estat les mesures preventives acordades per reduir i/o eliminar aquestes exposicions.