Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

Els sindicats proposen un decàleg de mesures urgents en matèria de prevenció de riscos laborals

21 d’abr. 2015, 7:57 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

En el vintè aniversari de la publicació de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals (LPRL) i amb motiu del Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, que se celebra el 28 d'abril, CCOO i UGT proposen un decàleg de mesures urgents en matèria de prevenció de riscos laborals, que traslladaran a partits polítics i societat per intentar aconseguir el seu compromís amb la salut pública en general, i amb la laboral en particular.

Com subratlla el secretari confederal de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO, Pedro J. Linares, "el moviment sindical pretén amb aquestes propostes que al segle XXI l'objectiu de malaltia i accident laboral zero deixi de ser una fórmula retòrica i passi a formar part de la realitat del món del treball ".