Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO treballa en un projecte de conscienciació sobre els perills de l'exposició al formaldehid en Sanitat

23 d’oct. 2016, 22:45 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB
Resultat d'imatges de salud laboral ccooResponsables de Salut Laboral de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), professionals de la salut i experts en prevenció de riscos laborals es van reunir el passat 20 de setembre amb l'objectiu de compartir i intercanviar experiències sobre l'ús i manipulació del formaldehid en l'àmbit sanitari, així com les seves possibilitats de substitució i / o eliminació.
Aquesta trobada s'emmarca en un projecte d'ISTAS-CCOO, amb finançament de la Fundació per a la Prevenció de Riscos Laborals, que compta amb la col·laboració de la FSS-CCOO i la Secretaria de Salut Laboral de CCOO. L'objectiu és elaborar els materials informatius que serviran per desenvolupar una campanya de sensibilització entre els treballadors i treballadores de l'àmbit sanitari sobre els riscos als quals s'exposen quan no hi ha mesures de prevenció col·lectives i individuals que els protegeixin de l'exposició a aquest agent cancerigen , així com per orientar i proposar bones pràctiques per garantir entorns de treball segurs.