Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO presentarà als Grups Parlamentaris un decàleg de propostes per millorar la salut laboral

20 d’abr. 2015, 9:53 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Demà dimarts, 21 d'abril, a les 13.30 hores, al Parlament

Demà dimarts, 21 d’abril, a les 13.30 hores, la responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, Loly Fernández, conjuntament amb Dionís Oña, adjunt a la secretaria de Política Sindical d’UGT, presentaran al Parlament, als representants del tots els partits polítics, un decàleg de propostes que es consideren importants per tal de millorar la salut i relació laboral en iniciatives parlamentàries.

El decàleg es presentarà en el marc de la jornada del 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, que enguany, a més a més, coincideix amb el vintè aniversari de l’aprovació de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals, que va significar la modernització dels drets dels treballadors respecte a la salut i seguretat en els centres de treball.

CCOO considera aquestes propostes primordials per evitar i canviar la tendència dels últims anys dels danys en la salut, sobretot en accidents de treball deguts a la menor inversió per part de les empreses en la prevenció de riscos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 d’abril de 2015