Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO i UGT es concentren davant la patronal per reclamar més prevenció i fer front a l'empitjorament de les condicions laborals

28 d’abr. 2016, 10:17 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto Amb motiu del 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, nombrosos delegats i delegades de prevenció de CCOO de Catalunya, després de fer una assemblea a la seu del sindicat a Barcelona, s'ha concentrat amb delegats i delegades d'UGT, davant la seu de la patronal Foment del Treball a Barcelona, per reclamar més prevenció i fer front a l'augment de la precarització de les condicions laborals.

Aquest any des de CCOO de Catalunya volem denunciar com les polítiques d’ajust amb marcat accent neoliberal que s’han plantejat com a alternativa a la crisi mitjançant reformes laborals successives i han desregulat i empitjorat les condicions de treball.

Els resultats són més sinistralitat laboral (augmenten els accidents però disminueix la declaració de les malalties professionals) i un agreujament de la salut de la població treballadora.