Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO denuncia davant la Inspecció de Treball l'accident laboral per contagi del virus de l'Ébola

14 d’oct. 2014, 5:30 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 14 d’oct. 2014, 6:25 ]

La Direcció de l'Hospital Universitari de la Pau podria haver incomplert la Llei de Prevenció de Risc Laborals

CCOO presenta denúncia davant la Inspecció de Treball per l'accident laboral sofert per una treballadora de l'Hospital Universitari de la Pau, després de l'exposició al virus de l'Ébola. CCOO considera que la Direcció d'aquest centre hospitalari ha pogut infringir la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals pel que fa a l'atenció a diversos pacients infectats pel virus de l'Ébola. CCOO ha denunciat que l'formació i informació facilitada als treballadors per l'atenció a pacients infectats pel virus de l'Ébola ha estat insuficient. Al mateix temps, s'ha denunciat la manca d'atenció prestada pel Servei de Prevenció a aquesta treballadora, i l'incompliment de la protecció suficient dels treballadors contra els riscos relacionats amb agents biològics, en no haver-los posat a la seva disposició els equips de protecció individual (EPI) adequats. Per tant, CCOO demana a l'autoritat laboral que actuïn en conseqüència.