Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO de Catalunya impulsa un servei d'assistència tècnica en matèria de salut laboral

21 de març 2018, 6:25 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

FotoEl Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya ha posat en marxa una nova via d'accés al servei d’assistència tècnica en matèria de prevenció de riscos laborals per a tots els treballadors/es. És el formulari de consultes tècniques amb el suport i finançament del Ministerio de Empleo y Seguridad Social i de la Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales, F.S.P.

Aquest servei d'assistència no és nou, existeix des de fa molt de temps, però ara intentem arribar a més treballadors/es, siguin o no afiliats, perquè es puguin posar en contacte amb CCOO per resoldre consultes i aspectes relacionats amb la prevenció de riscos laborals.

La via d'accés la trobareu a la web de CCOO en el link següent: https://www.ccoo.cat/noticia/215342/informacio-i-assistencia-tecnica-en-materia-preventiva; així com a través del correu electrònic salutlab@ccoo.cat o el telèfon 93.481.27.80 (en horari de dilluns a divendres de 10.00 hores a 14.00 hores i de 16.00 hores a 18.00 hores).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de març de 2018