Inici‎ > ‎Notícies Salut Laboral‎ > ‎

CCOO commemora el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el treball

27 d’abr. 2016, 5:37 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

Com saps el 28 d’abril commemorem el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball. Aquest any, des de Comissions Obreres de Catalunya volem denunciar com les polítiques d’ajust amb marcat accent neoliberal que s’han plantejat com a alternativa a la crisi mitjançant reformes laborals successives han desregulat i empitjorat les condicions de treball. Els resultats són més sinistralitat laboral (augmenten els accidents però disminueix la declaració de les malalties professionals) i agreujament de la salut de la població treballadora.

Et convoquem a participar en els actes que farem arreu del territori, els quals tindran un clar accent reivindicatiu. Però prèviament cal identificar aquests problemes al centre de treball. Adjunt tens un enllaç. Has de contestar tres preguntes senzilles per recollir la teva experiència en relació amb com es viu aquest empitjorament de les condicions de treball pel que fa al dany físic a la teva empresa. No trigaràs més d’un minut a contestar-les.

Participa-hi i fes clic a e.ccoo.cat.

Si contestades aquestes preguntes, a la teva empresa hi ha riscos que generen aquests problemes de salut, pots intervenir per evitar-los, reduir-los o controlar-los…