S'inicia el curs amb mobilitzacions contra les retallades i les contrareformes educatives

12 de set. 2013, 22:52 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB   [ actualitzat el 12 de set. 2013, 22:53 ]

CCOO vol informar sobre les dificultats del començament del curs acadèmic que compta amb menys professors i més alumnes, i un ampli calendari de mobilitzacions, recolzat per tota la comunitat educativa, contra les retallades i la contrareforma educativa que pretén el Govern .

Portada del nombre 1167 de Gaceta Sindical

La reforma educativa del Govern del PP no respon als problemes que en l'actualitat té l'ensenyament al nostre país. És la imposició ideològica d'una minoria política, econòmica i religiosa per canviar el model educatiu, que passarà ser més classista, menys igualitari i equitatiu.