Seguiment massiu de la vaga a TV3

28 de gen. 2014, 8:18 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Convocada a TV3 i Catalunya Ràdio el dilluns 27 de gener

Foto El 95% de la plantilla ha seguit la vaga a TV3 efectuada el dilluns 27 de gener del 2014, mostrant clarament la resposta dels treballadors i treballadores a la provocadora proposta de nova retallada de sous i a l'amenaça de pèrdua de vigència del conveni col·lectiu actual.

No hi ha hagut acord de serveis mínims pel desenvolupament de la vaga.

El Telenotícies comarques i el Telenotícies migdia no s'han emès, i els butlletins del 3/24 s'emetien amb la reducció de temps que indica l'ordre dels serveis mínims que ha fet el Departament d'Empresa i Ocupació.

La vaga havia començat a les 10 del matí amb una assemblea a la qual s'han afegit els treballadors i treballadores de TV3 als estudis Imagina d'Esplugues i els companys i companyes en vaga de Catalunya Ràdio que havien vingut en TRAM a Sant Joan Despí. També van participar a l'assemblea els companys i companyes en vaga del servei d'informació i taquilles de Cosmocaixa, que van explicar la seva lluita i les accions de la seva campanya pel manteniment dels llocs de treball. A l'assemblea es va debatre àmpliament sobre la continuïtat de la mobilització per fer front a les propostes de retallades de salari que fa la direcció. El dijous 30 hi ha convocada una vaga de 24 hores i a partir de l'1 de febrer hi ha una vaga indefinida.