Mobilitza't contra la pobresa

16 d’oct. 2013, 5:38 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

El proper dijous 17 d'octubre se celebra el Dia Internacional per a l'Eradicació de la Pobresa i les seves causes

CCOO - com a membre de l'Aliança Espanyola contra la Pobresa i de la Cimera Social - crida a participar en els diferents actes organitzats en multitud de ciutats per celebrar el 17 d'octubre el Dia Internacional per a l'Eradicació de la Pobresa i les seves causes.

Amb motiu del 17 d'octubre, Dia Internacional per a l'Eradicació de la Pobresa i les seves causes, l'Aliança Espanyola contra la Pobresa ha convocat a tot l'estat espanyol unaSemana de Mobilització sota el lema: "Contra la # RiquezaqueEmpobrece, Actua". haurà mobilitzacions al llarg de la setmana i diferents accions de sensibilització, actes públics i sessions informatives, i més activitats entre l'1 i el 29 d'octubre per exigir un canvi de rumb i el compliment dels compromisos per acabar amb la pobresa i llançar propostes per la construcció d'un món just i equitatiu. Cal retallar el frau i la injustícia fiscal i no els drets de les persones! Uneix-te a la gran mobilització que tindrà lloc el 17 d'octubre a tot el territori espanyol (cerca la cita a la web www.rebelatecontralapobreza.org).