Mobilització conjunta per la negociació col·lectiva i contra la precarietat laboral i social

21 de gen. 2014, 0:36 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Demà dimecres, 22 de gener, assemblea a la seu de CCOO i concentració davant Foment del Treball, a Barcelona

Foto Demà dimecres, 22 de gener, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya convoquen a una nova mobilització conjunta sota el lema “Per la negociació col·lectiva i contra la precarietat laboral i social”.

A les 10’00 hores es farà una assemblea de delegats i delegades d'ambdós sindicats a la sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa, Barcelona), on intervindran diversos representants de sectors en lluita per la seva negociació col·lectiva com ara el Metall, el Transport de Mercaderies, la Funció Pública, el Tercer Sector i els Mitjans de Comunicació.

Posteriorment, a les 11’30h, s'iniciarà una concentració al davant de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 31, Barcelona). Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego, i Josep Maria Àlvarez, respectivament, atendran aquí els mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de gener de 2014