La Marea Blanca plena de nou els carrers de Madrid per la sanitat pública

23 de set. 2013, 11:07 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Avui la Marea Blanca, de la qual forma part CCOO, ha tornat a manifestar pels carrers de Madrid en defensa de la sanitat pública i amb l'habitual lema de "La sanitat no es ven, es defensa".

La Marea Blanca plena de nou els carrers de Madrid per la sanitat pública

Els diferents actuacions judicials que han provocat la paralització del procés de privatització dels 6 hospitals, l'últim el recurs presentat per CCOO, recolzen la lluita titànica que els treballadors i treballadores, la ciutadania en general, venim mantenint de forma perseverant, unitària i amb gran fermesa. El Govern regional està instal · lat en un discurs autocomplaent que demostra la seva clara debilitat, forçant a la "desesperada" la materialització d'unes mesures clarament fracassades. L'opacitat del procés, carregat d'irregularitats, dissenyat "a la carta" per a empreses amigues i especialment, l'oposició clara i rotunda, dels professionals, dels treballadors i dels propis usuaris, indiquen nítidament que el Govern de Ignacio González no està capacitat per gestionar els nostres drets ni interessos sanitaris. Tanmateix, l'expulsió de més de 100.000 persones immigrants de l'atenció sanitària, el manteniment dels plans privatitzadors tant en hospitals com en l'atenció primària, el constant deteriorament de la qualitat assistencial, la permanent precarització de les condicions laborals, la destrucció d'ocupació, i l'amenaça de noves retallades en matèria sanitària dibuixen un escenari en què la lluita per una Sanitat Pública, Universal i de Qualitat continua sent imprescindible. Per això, la Taula en Defensa de la Sanitat Pública de Madrid, de la qual forma part activa CCOO, convoca una nova Marea Blanca el proper diumenge 22 de setembre, a les 12 hores, de Neptú a Sol, en què tornarem a demostrar la força i unitat de tots i totes, davant d'aquells que pretenen convertir els nostres drets en privilegi i negoci.