La Marea Blanca convoca una manifestació a Lleida per exigir la paralització del Consorci Sanitari

20 de febr. 2015, 7:22 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Demà dissabte, 21 de febrer, a les 18 h.

La Marea Blanca de Lleida, de la que forma part CCOO, ha convocat una manifestació per exigir la paralització del Consorci Sanitari. La manifestació començarà a les 18 hores, a la plaça de Sant Joan de Lleida, i finalitzarà a la plaça de Ricard Vinyes, per exigir la retirada del consorci i defensar la sanitat pública.

L’objectiu de la manifestació és demostrar que la majoria d'usuaris i usuàries i treballadors i treballadores rebutgen el consorci sanitari Sistema Integral de Salut (SIS) de Lleida, i exigir al Govern la seva paralització.

Segons la Marea Blanca, el consorci abocarà a un model de gestió que fomenta l'opacitat, la corrupció i el malbaratament de diners públics i que derivarà en la privatització de la sanitat pública. La imposició del nou consorci s'ha dut a terme fent cas omís a les més de 38.575 signatures recollides en contra i als més de 300 actes i manifestacions que demanaven l’aturada del projecte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de febrer de 2015