L'Ajuntament de Badalona es desentén de la subrogació de tres treballadors amb discapacitat i els seus monitors

26 de gen. 2015, 8:30 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Dimarts, 27 de gener, a les 17.30 h, concentració durant el Ple Municipal

CCOO i UGT de Catalunya hem convocat per a demà, dimarts 27 de gener, una concentració dels treballadors i treballadores d’Urbacet-Badalona (Centre Especial de Treball) davant les portes de l’Ajuntament de Badalona, coincidint amb el Ple Municipal que se celebrarà a partir de les 17.30 hores, per denunciar la no subrogació d’un grup de 5 treballadors -3 treballadors amb discapacitat i els seus monitors- per part de la nova empresa adjudicatària del servei de manteniment de parcs infantils i de gent gran. Un d'aquests monitors és membre del Comitè d'empresa i de CCOO.

El Comitè d’Empresa i els treballadors demanen a l’Ajuntament que obligui l’empresa adjudicatària Contrucciones y Servicios FAUS a subrogar aquests treballadors que des de l’any 2009 han desenvolupat aquestes tasques.

CCOO denuncia que l’Ajuntament de Badalona deixi aquest col·lectiu de treballadors sense feina pel fet de tenir una discapacitat, quan han demostrat que la feina que han desenvolupat en aquests anys és més que satisfactòria. També denuncia que s’aprofiti aquesta circumstància per desfer-se’n d'un dels delegats de CCOO .