Èxit de participació en la manifestació de la Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública del Baix Llobregat

26 de febr. 2015, 5:04 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-Ahir, 25 de febrer, prop de 5.000 persones van participar en la manifestació entre Sant Joan Despí i Cornellà

La Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública al Baix Llobregat, promoguda pel Fòrum Social del Baix Llobregat, va aplegar ahir prop de 5.000 persones que cridaven contra les retallades en sanitat del Govern de la Generalitat i en defensa d’una sanitat pública d'accés universal i de qualitat.

La manifestació va sortir de l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí fins a la plaça de l'Ajuntament de Cornellà, on la portaveu de la Plataforma, Pura Velarde, va llegir el manifest amb les reivindicacions.

La Plataforma valora molt positivament la resposta ciutadana a aquesta convocatòria i ja anuncia que això ha estat un bon començament que tindrà continuïtat en futures mobilitzacions en la lluita pel manteniment dels recursos tant materials com humans de les ràtios assistencials i dels drets sociolaborals dels treballadors i les treballadores, i exigeix un canvi en les polítiques de la Conselleria de Salut i l'abandonament de les retallades pressupostàries.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2015