Defensem la terra, l'ocupació i els serveis públics!

27 de març 2014, 14:16 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

FotoCCOO de les Terres de Lleida juntament amb la UGT i Unió de Pagesos convoquen una manifestació a la ciutat de Lleida, el dia 30 de març.

El lema de la manifestació, que començarà a les 12 del migdia, a la plaça dels Pagesos, és: “En defensa de la terra, l’ocupació i els serveis públics”.

La situació de la indústria a les nostres comarques, amb el tancament d’importants empreses i d’altres que es troben en una situació molt precària; la sanitat, l’educació i la dependència amb problemes greus no només derivats de les retallades, sinó també dels intents de privatització; i l’efecte de les polítiques energètiques sobre els interessos de la pagesia del nostre país, han de fer sortir al carrer totes aquelles persones que vulguin un canvi radical de totes aquestes polítiques agressives. Volem que la ciutadania expressi el seu rebuig a unes polítiques que provoquen desigualtat i anul·len drets.

Aquesta manifestació s’emmarca en les mobilitzacions europees en defensa dels drets socials que tindran lloc a Barcelona i Girona, el 6 d’abril; i a Tarragona, el 22 de març.

Manifest

Manifestació a Lleida
Dia: 30 de març de 2014
Hora: 12 h