CONCENTRACIONS EN DEFENSA DEL SECTOR DE LA DEPENDÈNCIA

10 de set. 2015, 2:02 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

CONVENI DE LA DEPENDÈNCIA

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, compromesa des de sempre amb els drets de les treballadores i treballadors del sector de Geriatria i Dependència, us fem una crida perquè us uniu a la lluita que des de CCOO hem iniciat per posar fi a la precarietat de les nostres condicions de treball i de vida.

Aquesta lluita la centrem en reivindicacions fonamentals:

1. Conveni Col·lectiu d'Àmbit de Catalunya.

2. Disminució de la càrrega assistencial. Ampliació de plantilles.

3. Jornades, torns i horaris de treball compatibles amb la conciliació familiar.

4. Salaris dignes.

La nostra lluita és la vostra i sense vosaltres no ho aconseguirem.

A USUARIS I FAMILIARS DE LA DEPENDÈNCIA

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, compromesa des de sempre amb les cures de la nostra gent gran, ens dirigim a vostè per informar-li de la precarietat de les condicions amb que la major part dels professionals del sector de les residències realitza el seu treball.

L'objectiu lucratiu de la majoria d'aquestes empreses condiciona la qualitat assistencial que s'ofereix a la nostra gent gran. A aquesta qualitat, sigui la que sigui, s'arriba per l'esforç i dedicació diària i contínua dels professionals, amb unes càrregues de treball que tenen conseqüències en la seva salut o en la impossibilitat de fer-ho millor.

La dependència, des del punt de vista polític, és un problema del que es desprenen amb facilitat els que governen, oferint-ho com a negoci a grans corporacions i/o empreses privades. En general, la societat també ho viu com un problema i no com una solució a la nostra etapa vital.

Lluitem per un nou model de Dependència, per la dignitat dels nostres pares i avis, lluitem per la qualitat en les cures i per les nostres condicions de treball.

VINE, ELLS S’HO MEREIXEN!!

17 DE SETEMBRE 2015 A TARRAGONA

AVINGUDA D’ANDORRA,7 (DAVANT DELEGACIÓ BENESTAR I FAMILIA)

DE 11 A 11:30H.

18 DE SETEMBRE 2015 A BARCELONA