Concentració de traballadors i treballadores de la Fundació Althaia

26 de gen. 2015, 13:56 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

Dissabte, 24 de gener, les treballadores i treballadors de la Fundació Althaia de Manresa van fer una concentració, en la qual van participar més de 300 persones, en defensa d'una sanitat pública de qualitat i  per  expressar públicament el rebuig a les mesures que la direcció de la Fundació Altahia  vol continuar aplicant a la seva plantilla.

Amb el lema  "PER UN HOSPITAL DE PRIMERA. PROU CONDICIONS LABORALS DE TERCERA!" Les treballadores i treballadors  van denunciar que els  salaris estan al mateix nivell del 2006 i la meitat de la plantilla és mileurista. Fa dos anys es va arribar a un acord de contenció salarial i ara l'empresa vol convertir el que era un acord  extraordinari  per a dos anys, en una situació permanent a l'empara de la reforma laboral (article 41 de l'Estatut dels treballadors). La negociació ja ha finalitzat sense  acord  i la plantilla ha dit no a les pretensions de l'empresa.