Concentració a la Clínica Sant Antoni de Barcelona contra els acomiadaments i la persecució sindical.

15 de nov. 2018, 5:53 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Resultat d'imatges de stop represions ccoo-Dilluns 19 de novembre, a les 11.00 hores, al C/Sant Eloi, 6, de Barcelona

La situació a l'empresa no ha canviat, les reclamacions que exposàvem durant l'última concentració no van ser escoltades, Albert Bargalló, secretari d'organització d'Acció Jove i delegat LOLS a l'empresa i les dues companyes treballadores segueixen al carrer.

A aquesta situació li hem de sumar que recentment han obert dos expedients contradictoris a dues membres del comitè i a una treballadora per motius abusius que careixen de lògica.

Per aquest motiu demanem que aquesta situació reverteixi, es reincorpori al nostre delegat acomiadat i acabin d'una vegada aquesta situació de persecució als nostres companys de CCOO.

NO PODEM DEIXAR QUE AQUESTA SITUACIÓ CONTINUÏ PERQUÈ AVUI SON ELLS PERÒ DEMÀ POT SER QUALSEVOL.

US HI ESPEREM!