CCOO tornarà a reivindicar la Catalunya social en la Diada de l'11 de Setembre

4 de set. 2015, 3:18 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

Foto

Un any més, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional, el proper 11 de Setembre. I un cop més ho farà amb les entitats de la campanya “Per una Catalunya Social”, amb la qual realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova amb la reivindicació de la Catalunya social i el dret a decidir de la ciutadania sobre el seu futur i, molt especialment, sobre les polítiques de retallades socials que està duent a terme el Govern de la Generalitat. El lema torna a ser “Per una Catalunya social, #jovulldecidir”.

La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8.30 hores a la ronda de Sant Pere amb el carrer Girona (cantonada mar) de Barcelona. Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

Actes i ofrenes florals de CCOO als territoris

Homenatge a Salvador Allende

El Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona, amb la participació de CCOO de Catalunya, la Casa Amèrica i el Centre Salvador Allende a Barcelona, han organitzat un acte per commemorar el 42è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel, que enguany fa 30 anys que va ser inaugurada. L’acte comptarà amb la participació del cantautor Joan Manel Serrat i d’
el músic i intèrpret xilè de guitarra clàssica i president del Centre Salvador Allende, Eulogio Dávalos.