CCOO participa a la concentració contra la privatització de la sanitat a Tarragona

11 de nov. 2014, 9:12 publicada per Secció Sindical CCOO-HMB

-Demà dimecres, 12 de novembre, a les 16.30 h

Els Sindicats de la Junta de Personal de l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona, els Sindicats de la Junta de Personal d'Atenció Primària de Tarragona i els Sindicats del Comitè d'Empresa de GIPSS (Sociosanitari Francolí de Tarragona), i amb el suport d'altres organitzacions, convoquen, per a demà dimecres, 12 de novembre de 2014, una concentració de protesta contra la privatització de la sanitat de Tarragona.

Es farà davant de la Delegació de Govern de la Generalitat de Catalunya a Tarragona (carrer Sant Francesc, 3), a les 16’30 hores, i durant la concentració es registrarà l’escrit adreçat al Delegat del Govern de les signatures recollides en defensa d’una sanitat pública.

CCOO i el conjunt de sindicats i altres entitats denuncien que s’està retallant la sanitat i la salut del futur, i fan una crida a la mobilització en defensa del sistema sanitari i contra la privatització de la sanitat pública.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de novembre de 2014